19/4

I Fredags blev det grillning hemma hos tessan med tjejerna, sen vid 9 kom några killar dit och vi förfesta och grejer, sen efter det åkte vi på fest på skallberget, men den festen söög! Sen vid halv 3 kom Jonte och hämtade oss då blev det hem och fylle käka hos tessan sen deckade jag ganska fort. Älskar er tjejer <3

I lördags var jag lite sliten, sov typ hela dagen. Vid 6 åkte jag och mamma och tittade på anita när  hon tränade sin häst.
Sen när vi kom hem grejade vi med våra hästar sen blev det myskväll med film och godis :).

Idag har jag gjort naturen, har bara historian kvar ( tror jag ). Snart ska jag ut och mäta ut hur stor paddocken ska bli, längtar tills den är klar, så jag kan börja dressyr träna med Digge. Senare idag ska jag träna, rida och tror vi ska till gammelmormor, så blir en helspeckad dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0