torka

Vart lite bloggtorka. Jag och Amanda har vart hos Åsa, Linda och Emma i sala i 2 nätter, riktigt mys :) Första kvällen blev det lugnt med film och bada jacuzzi andra kvällen blev det party :)
Tack grabbar och tjejer ! :)

Haft ont i magen i 2 månader nu, går aldrig över =/ Känns om jag går runt och är nervös 24/7, as dryygt!
Plus att jag tror jag kanske håller på att få urininfektion, jippi kan ju bara bli bättre.

Allt känns så konstigt, vart tog den glada tjejen vägen? Visst jag är fortfarande glad, men kan inte riktigt slappna av med den här klumpen i magen. Vet inte vad jag ska ta mej till, jag tror det finns en lösning som kan göra det lite bättre iaf, men det är tyvärr inget jag kan fixa själv. Jag önskar och önskar varje dag, jag vill och hoppas, och det gör så ont när "sanningen" sipprar ut. Jag vill inte inse, jag vill att det ska bli som jag önskar. Men den enda som kommer få ont och lida för det här är jag själv och det vet jag, men kan inte styra över det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0