21/12

Helgen har varit bra, i fredags blev det middag/fest hos amanda som fyllde år, grattis och tack för en trevlig kväll! Dock så tittade jag lite för långt ner i glaset, så mycket av kvällen består av dimma. Men men jag tror jag hade kul! :) I lördags så var jag och mamma och julhandlade hela dagen, snacka om jobbigt när man var bakis. Sen på kvällen blev det att fetta med kycklingtallrik med älsklingen. Igår vaknade vi halv tre :O, hela dagen blev förstörd! Så vi gjorde ej så mkt igår.. snart ska jag åka och köpa sista julklappen med pappa, och sen ska vi köpa lite mat och sånt till sälen. Ska bli jätte kul, men saknar redan mina tjejer, och kommmer sakna er på nyår! <3

Jag har aldrig varit såhär kär, eller älskat någon så som jag älskar dej Tobias!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0