krök ikv

Det finns en person jag hatar över mitt hjärta, en person jag mår så illa av, jag mår illa av dens falskhet. Jag saknar dej och tänker på dej, men när man ser sanningen vill jag bara få bort dej ur mitt huvud. Men jag är inte kär i dej längre, min kärlek har gått över till hat för dej, må du hamna där du förtjänar.

Igår åkte jag och amanda ner till vasa för att kolla på  021-live. När vi kom dit så var det typ 10 personer så vi gick och kolla på studenterna istället, sen när vi kom tillbaka till vasa ramla det ner mer och mer folk. Blev riktigt trevligt faktiskt, och nyktert, stolt :).
 
Idag ska fira amanda, blir middag och förkrök hos henne, sen vidare till henke, sen ner till vasa och lyssna på när amandas pappas band ska spela, hoppas han sjunger ikväll för han e så grym! Är det någon som ska ner, hör av er :)

ikväll (D)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0