24/3

Sitter i skolan och väntar på min sega mamma :P, ska ut till erikslund och köpa nya hästgrejer.
Idag var vi på bio med skolan på elektra, den sööög. Kan inte kalla det film det var som en dokumentär. Och sen har jag haft naturprov, vilket inte gick så bra men inte så konstigt har inte ens öppnat boken =/. Aja ikväll blir det nya pluggtag med engelska, känner mej skapligt pressad för det här blir min sista chans att klara provet annars blir det ett FETT IG i slutbetyget, inte så kul. Usch känner mej as stressad i skolan just nu, har blivit så jäkla skoltrött och nu när vi ska ha så mkt prov, det är ju typiskt. Men men bara kämpa på :)

Ps. idag är det exakt fyra månader tills jag fyller 18, lääängtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0