30/11

Helgen har vart super bra. I fredags firade vi camilla som fullt 18 år, blev förfest hos henne och efter det utgång på kondrad. 10 brudar som går ut tillsammans kan det inte bli annat än kul! ;) Dock så åkte födelsebarnet hem först av alla, fick nog i sig lite för mkt:P. Men hon åkte iaf hem frivilligt, haha var väl en viss amanda som vakten ville kasta ut. Men hon skyllde på att hon inte tålde röklukt och därför mådde illa, då undrade vakten vad gjorde hon då där inne? Haha!Men på nått höger eller vänster verkade han ju iaf gått på det.. För kvar blev hon. Hur mycket jag köpte vill jag inte veta, men kan ju säga att kontokortet stod på error dagen efter. Min kväll slutade redan halv 2, helt slut och svettig av allt dansande, så älskling kom hämtade mej, du är underbar<3.

I lördags låg jag bakis hela dagen, men till sist var det bara att ladda om batterierna för ännu en utekväll. Kvällen började med att jag, tobbe, micke och åsa gick ut och åt, mysigt! Sen gick vi hem till junior på förfest, sen ut på hotellet. Dock kom vi inte ut förns typ vid 1 eller nått, så kändes som jag var där typ 10 minuter :P.

Igår blev det ännu en bakis dag..slitet. Men sen bestämmde jag och baby oss för att göra nått, så blev att åka på bio. Vi kollade på 2012, den var riktigt bra! Men jag hade hjärtat i halsgropen under hela filmen kan jag tala om.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0