Love

Hmm tycket det är tråkigt att jag aldrig använder bloggen längre, nu är det bara facebook som gäller. Haha älska farm ville :P. Helgen har vart riktigt bra, i fredags förfest hos ida, sen silk "slisk", var dock inte så roligt på den krogen. Sen på lödag blev det att fira linda 20 år, med kalas och smörgåstårta och grejjer på dagen, och sen blev det fest där på kvällen. Riktigt rolig kväll måste jag säga! Usch fortfarande förkyld, vart de i 4 veckor nästan, as drygt. Har jätte ont i magen oxå, blir det inte bättre så blir det ett besök hos farbror doktor. Blir nog att vara hemma från skolan imorgon så jag kan vila, plugga och försöka bli frisk.

Jag älskar dej min underbara pojkvän i massor!
Jag vet att du alltid ställer upp, du finns där dag och natt om så skulle behövas. Du betyder otroligt mycket för mej och jag är super kär i dej. Finns här för dej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0