Dag 8 - 11

Dag 8

Frukost: Fil och två skinkskivor

Lunch: Kycklingspett med potatissallad och liten tårtbit. ( Jag vet, inte alls bra! Men jag hade studentlunch)

Mellanmål: Sallad, skinka och ostrulle

Middag: Felix köttfärsås på burk med sallad

Känns inte som en speciellt bra dag!

Dag 9

Den här dagen var så långt från GI som möjligt typ, men det var ju ändå min studentdag! Ps. en riktigt lyckad dag, en upplevelse för livet!

Frukost: Ett kokt ägg med majonäs och en sallad-, skink- och ostrulle

Champaniefrukost: Massa frukt, liten brödbit, champanie och cider

Lunch i skolan: Halv smörgår med äppeljucie

Snacks: Fördrink med lite snacks

Middag: Kycklingfilé med pestopasta och sallad

Sen en massa onyttig alkohol, men man tar ju bara studenten en gång!

Dag 10

Lunch: Entrecote med sallad

Middag: Thaimat, men självklart utan ris eller nudlar

Dag 11

Lunch: Kycklingsallad

Middag: Mixsallad av fetaost, championer, ölkorv och grönsaker

Idag ställde jag mej också på vågen för jag tänke att jag skulle ha gått upp över min student. Men glad blev jag för jag hade inte gått upp nått, skönt! Men inte ner nått för den delen heller så nu blir det bara att köra hårt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0